2013. október 22., kedd

amoR / Roma I.


Hol is kezdjem... tavaly, konkrétan napra pontosan 1 éve, pár napra hónunk alá vettük Rómát és a kevés időbe beleférő nevezetességeket. 

Na, itt szögezném le, ha arra számítasz, hogy itt ezekről fogsz szebbnél szebb napfelkeltés, illetve naplementés képeket látni (mert ma Budapestről ez a menő) akkor rossz helyen jársz, ajánlani tudom a következőt, Google kereső + Róma, illetve alternatívái. J 

Amennyiben nem vetted magadra a kis bevezetőmet, akkor most soraimat olvasod és kíváncsi vagy, mi is lehet még az örök városban azon kívül, ami a képeslapokon bújik meg.

Több bejegyzésben fogom hozzátok eljuttatni a fotókat, mert elég sok lett és nem szeretném, ha elsiklana  a figyelem némelyik felett...

... első részben Róma emberibb J oldalát fogom nektek megmutatni, szóval lehet, hogy érdemes feliratkozni, hogy értesítést kapj a következő bejegyzésről! ;)


Campo de' Fiori I.
1,60 maradhat?
Campo de' Fiori II.
Az egyik kedvenc képem... ezt a képet elég fifikásan készítette, mert nem annyira örültem volna, ha Mennyek haragja lecsap rám. A kép eleve egy kicsit ferde lett, amit tovább fokoztam és így tudtam visszaadni azt a lendületet a képnek, amely a szemközti hölgyből is árad. Vagy legalábbis én így érzem. 
Amor... előző képből is rájöhettetek, hogy szeretem a lesi-fotózást
(vigyázz lehet, hogy te is egyszer felkerülsz az oldalamra!) itt is úgy volt, hogy a helyzetet meglátni és megszeretni és rögvest a képet lőni. 
Ez is szintén egy érdekes kép, tudom, tudom lehet, hogy sok az utómunka a képeimen, de ekkor még a PS és a Picasa korai élménye alatt voltam, így kicsit túlmanipulált képek is sikerültek. Igazából az eredeti kép nem adja vissza azt a kontrasztot, amit akkor én ott megláttam  és ezért is döntöttem emellett a variáció mellett.
Il Matrimonio I. - Esküvő
(ezt most kerestem ki, ne hidd, hogy így vágom az olaszt!)
Il Matrimonio II. - Esküvő
Ismét lopott pillanatok egyike, amikor egy kreatív esküvői fotózás zajlott mellettünk a Szent Péter téren, hát persze, hogy nem hagyhattam ki! 
A láthatatlan 
Mai napig nem tudok rájönni, hogy ebben a cuccban volt ember vagy sem...
Remélem tetszettek a képek és kíváncsian várjátok a folytatást! Ha igen, gyertek fel a Facebook oldalra is.

Üdv:
Kriszta


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése