2013. október 26., szombat

amoR / Roma III.

 Megjöttem az utolsó római résszel, amint ígértem a kedvenc képeimmel.

... harmadik rész, a kedvenc római képek.

Idegen
- utam során a leg-leg képpel kezdeném
- utolsó nap, Szent Péter tér, az oszlop rengetek közepette álltam, és gondoltam készítek egy képet a sorról, erre nem besétál valaki a képbe, én meg várom, hogy végre eltűnjön a lencse látóhatárából... ekkor bevillan, mintha olvastam volna egyszer, hogy a tájképek néha többet mutatnak, ha élet is van bennük... erre elkezdtem utolérni alanyunkat. hogy benne legyen a képben. 
A teregetés magasiskolája
Trastevere egyik utcarészlete
Hármas 
Ismét egy felfedezett belső udvar, mely hatása alá kerített minket. 
Palatinus-domb egyik "ék"- köve
Ez volt Róma. 
Remélem sikerült érdekes képeket hoznom Nektek, ha így van, gyere az FB oldalra is és itt is iratkozz fel, hogy le ne maradj, az új bejegyzésekről! ;)

Üdv:
Kriszta

2 megjegyzés: