2013. október 24., csütörtök

amoR / Roma II.

Na, akkor itt is vagyok a második blokkal, melyben Róma utcáiról fogok nektek mutatni képeket, szintén a megszokott látásmódoktól kicsit eltérve (ez utóbbi egy-két képemre igaz, még mielőtt valaki vérszemet kapna és kedves kommentekkel bombázna. :D ).

...második részben Róma utcáit szeretném nektek megmutatni.

Égi menyasszony
- szintén kedvenc képeimhez tartozik ez a fotó egyszerre több mindent is magába foglal.



Láss, ne csak nézz
- egyrészt imádom a színes dolgot, főleg, ha sorba vannak rakva, na ilyen például a szivárvány is :D és ezt a látképet sem lehetett volna kattintás nélkül otthagyni.
Amit imádtam Rómában, az egyik az volt, amikor bementél egy ház belső udvarára és ott egy kisebb csoda fogadott, dús növényzet, csobogó, szobor. Ezek olyan élmények voltak, mintha egy titkos helyet fedeztünk volna fel, amelyet csak néhányan pillanthatnak meg. Imádom!
A színes dolgokon kívül még valamit nagyon imádok... azok a fekete-fehér képek egy kicsi színnel megbolondítva. Néha attól félek, hogy már elcsépeltnek tartják, de mindig visszakanyarodok ehhez... ez van. :) 
Santa Maria di Cosmedin templom
- az a templom sem a belső adottságairól ismert, hanem a külterében lévő Igazság szájáról. Kíváncsi lennék, hogy hányan mennek be a templomot
 megnézni, miután megpróbálták leharaptatni kezüket. Engem nagyon megfogott a hely egyszerűsége, szerintem pont ebben rejlik a szépsége.
Szégyen és gyalázat, de nem tudom, hogy mi ennek a Rómában a legnagyobb magángyűjteményből álló múzeumnak a neve, nem sikerült megtalálnom. Csodás belső udvara és gazdag kiállítási anyaga kapcsán egyszer még belülről is meglátogatásra kerül általunk!

Osteria - egy kis hangulatkép az utcáról
Kapu
Welcome Home, Rome
- a színek kicsit merészre sikeredtek itt, de talán ettől olyan amilyen.
Legelészés
- hát ezzel a képpel sokat szenvedtem, mire eltaláltam, hogy olyan legyen, mintha a szobor egy kis zöldre fanyalodna! :) 

Remélem ezek a képek is tetszettek és hamarosan jöhet az utolsó része római kalandjaimnak, melyekben a legkedvesebb képeimet fogom megmutatni nektek!

Üdv:
Kriszta



2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a képek, igazi olasz hangulatot áraszt. Én is nagyon szeretem Olaszországot, bár Rómában még nem jártam, de Veronában is ehhez hasonló hangulatképeket lehet készíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Irén, nagyon örülök, hogy tetszettek a képeim a napokban felkerülnek a kedvencek is, azokról se maradj le! ;)

      Törlés